PaanMFR Blog

4 Comment(s)

Logo sendiri..

Kebanyakan kenalan, kawan-kawan serta keluarga aku mempunyai akan frenster mereka. Aku juga tidak ketinggalan untuk menapak di sana. Hari ni aku berjalan-jalan, tengok-tengok blog org lain dan jumpa satu tutorial yang menarik. Terima kasih...

Neil Partick Harris – Doogie Howser MD – Blogging?

Apa kaitannya? Anda mungkin sedia maklum dengan Neil Patrick Harris dan Doogie Howser, tapi blogging? Mari kita imbau kembali zaman kegemilangan siri televisyen ini. Doogie Howser MD, mula disiarkan pada tahun 1989. Kisah seorang...

4 Comment(s)

Berubah Status

Hari esok adalah hari terakhir aku di campus hijau ini. Setelah 4 tahun aku luang hidup di sini, akhirnya aku bakal bertukar status.. Daripada seorang mahasiswa kepada seorang graduan.. Cemburu aku lihat kawan-kawan seperjuangan...

2 Comment(s)

Maniac Monday

Aku pengguna Maxis.. Dah lebih 5 tahun aku guna Maxis dengan nombor yang sama. Sepanjang aku menggunakan Maxis (Hotlink), banyak tawaran-tawaran yang aku dapat, ada yang aku ambil dan ada yang aku tak ambil.....

15 Comment(s)

Kemas Rumah

Rumah aku ni tak la besar sangat, kecil pun tidak.. Sekadar muat-muat untuk orang datang, masuk dan baca. Aku menumpang di domain jentayu.com ikhsan daripada UstazMalaya. Orang dah bagi free kan.. ambil je la.....