PaanMFR Blog

0 Comment(s)

Musim Hujan

Memang tengah musim hujan pun,.. Tour Hujan 2009 belum habis lagi, tapi dah nak sampai ke penghujaungnya.. Sila ke www.metamobile.com.my untuk maklumat lanjut Tweet

1 Comment(s)

More Tea Var See

Lebih Teh? Var tu ape plak? kalau ikut bahase pengaturcaraan, var ni selalu orang refer sebagai Variable.. pemboleh ubah.. satu perwakilan yang boleh dinilaikan dengan sesuatu nilai.. Maka.. Lebihkan teh untuk melihat pemboleh ubah?...

0 Comment(s)

Semangat

Susah kan nak cari semangat, nak rajinkan diri untk buat sesuatu yang kita suka, tapi macam berat je nak buat.. (alah.. malas la tu..) Hal kerja jangan cerita lah, malas atau tak, kene buat.....