Selamat Ulang Tahun Sayang

image

Hari ini merupakan hari ulang tahun isteri ku. Umurnya kene la tanya dia kat blog dia.. Boleh klik ye. Jadi sempena hari jadinya, aku buat rancangan untuk sepraiskannya dengan kek dan hadia yg ringkas je. Terima kasih adik ipar yang bersekongkol untuk projek ni.

Punya la kitorang berhati-hati, keluarkan kek pasang lilin dari luar rumah. Bila masuk saja, angin kuat menyambar.. Lilin terus padam! Memang kelakar la! Raja Lawak 7 pun tak macam ni.

Tengah nak potong kek, si budak bulat pandai Fatihah ni pelik je tengok ibu dia “poyo-poyo”. Lagi pelik dia tengok kek tiramisu tu..

Apa-apa pun.. Selamat Ulang Tahun Sayang…

1 Comment(s)

  1. eita says:

    terima kasih abg love u..
    poyo pun poyo la hihi
    Entri Blog terkini oleh eita ..Perkembangan Bayi dari Umur 0 – 12 bulan

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Shares